Scratch
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(1)
Biblioteka Przeginia
(1)
Autor
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyka)
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Pełka Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1118)
Miłość
(900)
Przyjaźń
(867)
Powieść angielska
(836)
Rodzina
(824)
Scratch
(-)
Tajemnica
(798)
Powieść amerykańska
(742)
Opowiadanie polskie
(683)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Dzieci
(612)
Relacje międzyludzkie
(540)
Powieść młodzieżowa polska
(518)
Poezja polska
(488)
Literatura dziecięca polska
(477)
Powieść polska
(434)
Uczucia
(433)
Zwierzęta
(431)
Zabójstwo
(419)
Polska
(388)
Nastolatki
(384)
Literatura młodzieżowa polska
(361)
Literatura polska
(360)
Dziewczęta
(333)
Powieść francuska
(303)
Rodzeństwo
(301)
Magia
(300)
Życie codzienne
(298)
Dramat polski
(289)
Historia
(287)
Trudne sytuacje życiowe
(266)
Powieść niemiecka
(259)
Pamiętniki polskie
(258)
Małżeństwo
(255)
Wybory życiowe
(250)
Język polski
(237)
II wojna światowa (1939-1945)
(235)
Policjanci
(235)
Literatura
(216)
Relacja romantyczna
(215)
Humor
(214)
Mężczyzna
(214)
Powieść rosyjska
(213)
Sekrety rodzinne
(206)
Publicystyka polska
(200)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(197)
Podróże
(195)
Chłopcy
(192)
Zabawa
(187)
Osoby zaginione
(182)
Opowiadanie dziecięce polskie
(176)
Poezja dziecięca polska
(172)
Ludzie a zwierzęta
(164)
Powieść młodzieżowa angielska
(160)
Psy
(160)
Śmierć
(159)
Marzenia
(156)
Wojna 1939-1945 r.
(155)
Pisarze polscy
(152)
Wojsko
(151)
Materiały pomocnicze dla szkół
(146)
Spisek
(143)
Uprowadzenie
(142)
Dziecko
(141)
Koty
(140)
Poszukiwania zaginionych
(140)
Powieść dziecięca polska
(139)
Żydzi
(137)
Uczniowie
(134)
Nauka
(133)
Walka dobra ze złem
(132)
Szkoły
(129)
Zemsta
(126)
Wakacje
(125)
Wychowanie w rodzinie
(122)
Kultura
(120)
Matki i córki
(119)
Młodzież
(118)
Postawy
(117)
Wojna
(117)
Samotność
(116)
Władcy
(115)
Władza
(113)
Dziadkowie i wnuki
(108)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(108)
Kraków (woj. małopolskie)
(107)
Polityka
(107)
Przestępczość zorganizowana
(107)
Walka
(107)
Życie seksualne
(107)
Seryjni zabójcy
(106)
Boże Narodzenie
(102)
Polacy za granicą
(102)
Przyroda
(100)
Pomaganie
(98)
Szczęście
(98)
Zakochanie
(95)
Człowiek
(94)
Dojrzewanie
(94)
PRL
(94)
Dziennikarze
(93)
Gatunek
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii - smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata - zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Przeginia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 Kx [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej