Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(3)
Biblioteka Racławice
(2)
Biblioteka Przeginia
(1)
Autor
Rosłan Katarzyna
(2)
Deutsch Stacia
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Lassoff Mark
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Pełka Piotr
(1)
Rajca Piotr
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Shephard David (ilustrator)
(1)
Turowski Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(1119)
Miłość
(900)
Przyjaźń
(870)
Powieść angielska
(836)
Rodzina
(826)
Programowanie (informatyka)
(-)
Tajemnica
(798)
Powieść amerykańska
(742)
Opowiadanie polskie
(683)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Dzieci
(612)
Relacje międzyludzkie
(541)
Powieść młodzieżowa polska
(518)
Poezja polska
(488)
Literatura dziecięca polska
(477)
Powieść polska
(434)
Uczucia
(433)
Zwierzęta
(431)
Zabójstwo
(419)
Polska
(388)
Nastolatki
(384)
Literatura młodzieżowa polska
(361)
Literatura polska
(360)
Dziewczęta
(336)
Powieść francuska
(303)
Rodzeństwo
(302)
Magia
(300)
Życie codzienne
(299)
Dramat polski
(289)
Historia
(287)
Trudne sytuacje życiowe
(266)
Powieść niemiecka
(259)
Pamiętniki polskie
(258)
Małżeństwo
(255)
Wybory życiowe
(250)
Język polski
(237)
II wojna światowa (1939-1945)
(236)
Policjanci
(235)
Literatura
(216)
Relacja romantyczna
(215)
Humor
(214)
Mężczyzna
(214)
Powieść rosyjska
(213)
Sekrety rodzinne
(206)
Publicystyka polska
(200)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(197)
Podróże
(195)
Chłopcy
(192)
Zabawa
(187)
Osoby zaginione
(182)
Opowiadanie dziecięce polskie
(176)
Poezja dziecięca polska
(172)
Ludzie a zwierzęta
(166)
Psy
(161)
Powieść młodzieżowa angielska
(160)
Śmierć
(159)
Marzenia
(156)
Wojna 1939-1945 r.
(155)
Pisarze polscy
(152)
Wojsko
(151)
Materiały pomocnicze dla szkół
(146)
Spisek
(143)
Uprowadzenie
(142)
Dziecko
(141)
Koty
(141)
Poszukiwania zaginionych
(140)
Powieść dziecięca polska
(139)
Żydzi
(137)
Uczniowie
(134)
Nauka
(133)
Walka dobra ze złem
(132)
Szkoły
(129)
Zemsta
(126)
Wakacje
(125)
Wychowanie w rodzinie
(122)
Kultura
(120)
Matki i córki
(119)
Młodzież
(119)
Postawy
(117)
Wojna
(117)
Samotność
(116)
Władcy
(115)
Władza
(113)
Dziadkowie i wnuki
(108)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(108)
Kraków (woj. małopolskie)
(107)
Polityka
(107)
Przestępczość zorganizowana
(107)
Walka
(107)
Życie seksualne
(107)
Seryjni zabójcy
(106)
Boże Narodzenie
(102)
Polacy za granicą
(102)
Przyroda
(100)
Pomaganie
(98)
Szczęście
(98)
Zakochanie
(95)
Człowiek
(94)
Dojrzewanie
(94)
PRL
(94)
Dziennikarze
(93)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The friendship code.
Dziewczyny kodują – wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i – komputery z dziewczynami. To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt – stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Racławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 Ds [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadki Logiczne)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 Pn [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii - smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata - zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Przeginia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 Kx [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje - pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Biblioteka Racławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 H [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej