Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(30)
Biblioteka Sąspów
(17)
Biblioteka Racławice
(4)
Biblioteka Przeginia
(4)
Autor
Litwińska Beata
(6)
Figiel Monika
(2)
Grulkowski Bronisław (1961-2008)
(2)
Głażewski Michał
(2)
Karwowski Maciej (psycholog)
(2)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski Wyd
(2)
Rowe Dorothy
(2)
Skrabacz Danuta
(2)
Śliwerski Wojciech
(2)
Albrzykowska Ewa
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochno Ewa
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Dembiński Mariusz
(1)
Fudala Jan
(1)
Fuks Agata
(1)
Górniok-Naglik Alina
(1)
Jaffke Christoph (1939- )
(1)
Jaworska-Witkowska Monika
(1)
Kaczmarek Bogusława Beata
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kunicka Małgorzata
(1)
Kurzeja Anna
(1)
Kwieciński Zbigniew
(1)
Maier Magda
(1)
Masson J (1941- )
(1)
Masson J Moussaieff (1941- )
(1)
Miłkowska Grażyna
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Ryszka Rafał
(1)
Sałaciński Lech
(1)
Skorek Ewa Małgorzata
(1)
Sowisło Maryla
(1)
Strumska-Cylwik Longina
(1)
Szewczyk-Kowalczyk Joanna
(1)
Tryba Mieczysław
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Witkowski Lech (1951- )
(1)
Łaba Agnieszka
(1)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(1)
Śleziński Krzysztof
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Język polski
(7)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(6)
Pedagogika
(5)
Myślenie twórcze
(3)
Psychoterapia
(3)
Twórczość
(3)
Zdolności
(3)
Filozofia
(2)
Gry i zabawy
(2)
Harcerstwo
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Nauczanie
(2)
Programy autorskie (pedagog.)
(2)
Psychoanaliza
(2)
Rodzina
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Wychowanie
(2)
Andrzejki
(1)
Antologie
(1)
Aspiracje
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
Bajka i baśń
(1)
Baśnie polskie
(1)
Biblioterapia
(1)
Ceremoniał szkolny
(1)
Chorzy z zespołem Downa
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Głuchota
(1)
Głusi
(1)
Inscenizacja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język angielski
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Literatura modernizmu
(1)
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Małżeństwo
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obyczaje
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika przeżyć
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Poezja dziecięca polska
(1)
Postawy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Rehabilitacja
(1)
Rozmowa
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Studenci niepełnosprawni
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słuch
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Teleologia
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uniwersytet Zielonogórski
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Zagadki polskie
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Gatunek
Literatura dla dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Książka jest rezultatem dialogu. Czytelnik znajdzie w niej różne stanowiska i odmienne punkty widzenia odnośnie rozmaitych zagadnień. Pierwotnie chodziło o publikację, która przedstawiałaby stan aktualnej dyskusji naukowej na temat nauczania języków obcych w szkole na poziomie nauczania początkowego. Przykłady dydaktyczne są świadomie przytaczane tylko z języka angielskiego, który jako język obcy jest najpowszechniej nauczany w klasach początkowych w szkołach europejskich. Można je jednak bez żadnego problemu odnieść także do francuskiego i rosyjskiego, korzystając z kompendiów i prezentacji, pochodzących z doświadczeń dydaktycznych szkół waldorfskich. W tej książce słowo nauczyciel jest używane w znaczeniu człowiek, dokładniej: człowiek nauczający i wychowujący. Szkoły waldorfskie znane są z tego, że już od 1919 roku nauczają od pierwszej klasy dwóch języków obcych. Fundamentem, na którym opiera się waldorfska metoda nauczania tego przedmiotu podczas trzech pierwszych lat nauki szkolnej, jest bardzo silna u małych dzieci - i utrzymująca się jeszcze do mniej więcej dziewiątego roku życia - potrzeba naśladowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto w tej książce będzie szukał kolejnych prostych i szybkich recept na ciekawą pracę grupową, ten się rozczaruje. To nie jest typowa książka kucharska.[...] Publikacja Rafała Ryszki stanowi unikat na rynku wydawniczym ? jest zaledwie drugą pozycją dotyczącą pedagogiki przeżyć w polskiej literaturze.Niniejsza książka porusza temat niezwykle istotny z punktu widzenia współczesnej pedagogiki i stanowi ważny wkład w rozwój szerokiego nurtu edukacji przygodowej ? outdoor eduaction, adventure education czy pedagogiki przeżyć ? który od kilku lat stopniowo zyskuje coraz większą popularność w Polsce. A przy tym opracowanie R. Ryszki jest dobrze wyważonym połączeniem wiedzy teoretycznej i praktycznej.[...]poleca ImpulsGotowanie, podobnie jak praca z ludźmi, wymaga zaangażowania, cierpliwości, znajomości rzeczy, próbowania i uczenia się na swoich błędach. Wychowanie, tak jak gotowanie, to umiejętność, której nabywa się z czasem. Obie ? oparte na wiedzy ? są specyficznym rodzajem sztuki, w której liczą się talent, wyobraźnia, wyczucie i doświadczenie. Mając wszystkie potrzebne składniki, trzymając się ściśle przepisu, często okazuje się, że szczypta pozornie mało znaczącej przyprawy decyduje o tym, iż cała potrawa jest smaczna lub zupełnie niezjadliwa. Zamiast się nią cieszyć i rozkoszować, trzeba ją z żalem wyrzucić.Zawartość tej książki można więc potraktować jako spis zjadliwych i pożywnych produktów, zalecanych technik przygotowania i podawania smacznego, zdrowego jedzenia, ale nie jest to tylko książkowa wiedza. Praca z grupą: dania główne, przystawki, zupy i sosy, przyprawy i desery w rękach zdolnego kucharza nabiorą cech kulinarnego majstersztyku. Zachwianie proporcji, pośpiech, sztampa i rutyna zniweczą nawet najlepsze przepisy i teorie. Dlatego nie ma tu gotowych instrukcji, jest to bardziej spis składników do własnego eksperymentowania i zweryfikowania w praktyce.Niniejsza publikacja dotyczy specyficznej metody pracy z grupą. Choć zrodziła się ona stosunkowo niedawno, bo na początku XX wieku w Niemczech, burzliwy wiatr historii szybko przeniósł ją na Wyspy Brytyjskie, a stamtąd po drugiej wojnie światowej rozwiał daleko w świat. Tylko w ciągu roku ze zorganizowanych, najbardziej wystandaryzowanych form realizacji tej metody korzysta co najmniej milion osób na całym świecie. Ten sposób pracy z ludźmi, jak mało który, łączy sprawdzone doświadczenia pedagogiczne z różnych źródeł i odważnie czerpie z dorobku filozofii, psychologii czy nauk społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej