Programowanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(2)
Biblioteka Przeginia
(1)
Autor
Brauner Krzysztof
(1)
Najman Marta
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Kobieta
(1118)
Miłość
(900)
Przyjaźń
(867)
Powieść angielska
(836)
Rodzina
(824)
Programowanie
(-)
Tajemnica
(798)
Powieść amerykańska
(742)
Opowiadanie polskie
(683)
Śledztwo i dochodzenie
(620)
Dzieci
(612)
Relacje międzyludzkie
(540)
Powieść młodzieżowa polska
(518)
Poezja polska
(488)
Literatura dziecięca polska
(477)
Powieść polska
(434)
Uczucia
(433)
Zwierzęta
(431)
Zabójstwo
(419)
Polska
(388)
Nastolatki
(384)
Literatura młodzieżowa polska
(361)
Literatura polska
(360)
Dziewczęta
(333)
Powieść francuska
(303)
Rodzeństwo
(301)
Magia
(300)
Życie codzienne
(298)
Dramat polski
(289)
Historia
(287)
Trudne sytuacje życiowe
(266)
Powieść niemiecka
(259)
Pamiętniki polskie
(258)
Małżeństwo
(255)
Wybory życiowe
(250)
Język polski
(237)
II wojna światowa (1939-1945)
(235)
Policjanci
(235)
Literatura
(216)
Relacja romantyczna
(215)
Humor
(214)
Mężczyzna
(214)
Powieść rosyjska
(213)
Sekrety rodzinne
(206)
Publicystyka polska
(200)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(197)
Podróże
(195)
Chłopcy
(192)
Zabawa
(187)
Osoby zaginione
(182)
Opowiadanie dziecięce polskie
(176)
Poezja dziecięca polska
(172)
Ludzie a zwierzęta
(164)
Powieść młodzieżowa angielska
(160)
Psy
(160)
Śmierć
(159)
Marzenia
(156)
Wojna 1939-1945 r.
(155)
Pisarze polscy
(152)
Wojsko
(151)
Materiały pomocnicze dla szkół
(146)
Spisek
(143)
Uprowadzenie
(142)
Dziecko
(141)
Koty
(140)
Poszukiwania zaginionych
(140)
Powieść dziecięca polska
(139)
Żydzi
(137)
Uczniowie
(134)
Nauka
(133)
Walka dobra ze złem
(132)
Szkoły
(129)
Zemsta
(126)
Wakacje
(125)
Wychowanie w rodzinie
(122)
Kultura
(120)
Matki i córki
(119)
Młodzież
(118)
Postawy
(117)
Wojna
(117)
Samotność
(116)
Władcy
(115)
Władza
(113)
Dziadkowie i wnuki
(108)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(108)
Kraków (woj. małopolskie)
(107)
Polityka
(107)
Przestępczość zorganizowana
(107)
Walka
(107)
Życie seksualne
(107)
Seryjni zabójcy
(106)
Boże Narodzenie
(102)
Polacy za granicą
(102)
Przyroda
(100)
Pomaganie
(98)
Szczęście
(98)
Zakochanie
(95)
Człowiek
(94)
Dojrzewanie
(94)
PRL
(94)
Dziennikarze
(93)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello world! : przygoda z programowaniem dla dzieci i absolutnie początkujących / Warren Sande, Carter Sande ; tłumaczenie Krzysztof Brauner. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, Copyright 2017. - XXIII, [1], 464 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 23 cm.
Na okładce i grzbiecie: Wydanie 2.
Nauka programowania to świetny pomysł, ale musimy Cię ostrzec: programowanie wciąga! Jeśli nauczysz się porozumiewać z komputerem w jego języku, szybko zorientujesz się, że napisanie własnej gry, skryptu do złożonych obliczeń czy funkcjonalnej aplikacji do codziennego użytku daje wielką satysfakcję i sprawia mnóstwo radości. Co więcej, programowania można nauczyć się niemal w każdym wieku. Wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwencji!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Biblioteka Przeginia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej