Plec Aleksandra
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Plec Aleksandra
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(224)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(210)
Goliński Zbigniew
(201)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Steel Danielle (1947- )
(175)
Jachowicz Stanisław
(159)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(158)
Prus Bolesław (1847-1912)
(156)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(152)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(148)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(148)
Lech Justyna
(138)
Roberts Nora (1950- )
(134)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Czechowicz Józef
(119)
Disney Walt (1901-1966)
(115)
Marlier Marcel (1930-2011)
(110)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Fabianowska Małgorzata
(99)
Shakespeare William (1564-1616)
(98)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(97)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(95)
Sandemo Margit (1924-2018)
(94)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(92)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(88)
Zimnicka Iwona (1963- )
(88)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Głowińska Anita
(82)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(80)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(80)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(80)
Lem Stanisław (1921-2006)
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(79)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(77)
Zarawska Patrycja (1970- )
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Drewnowski Jacek (1974- )
(72)
Kornhauser Julian
(72)
King Stephen (1947- )
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(69)
Mróz Remigiusz (1987- )
(68)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(67)
Rzehak Wojciech
(67)
Goscinny René (1926-1977)
(66)
Popławska Anna
(66)
Lange Antoni
(65)
Stopka Dorota
(65)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(64)
Tuwim Julian (1894-1953)
(63)
Włodarczyk Barbara
(63)
Centkiewicz Czesław Jacek (1904-1996)
(62)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(62)
Marciniakówna Anna
(62)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(61)
Szal Marek
(61)
Fabisińska Liliana (1971- )
(60)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Twain Mark (1835-1910)
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(59)
Sparks Nicholas (1965- )
(59)
Bunsch Karol (1898-1987)
(58)
Keff Bożena
(58)
Mazan Maciejka
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(56)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 1
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Nauka czytania
(1)
Gatunek
Elementarz
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Elementarz : teksty do czytania metodą sylabową / Aleksandra Plec, Marzenna Skoczylas. - Wydanie 12. - Inowrocław : Wydawnictwo "Pasja", 2019. - 163 stron : ilustracje kolorowe ; 31 cm.
Podręcznik autorek Aleksandry Plec oraz Marzeny Skoczylas zgodnie z zamysłem publikacji jest przeznaczona dla dzieci zarówno rozpoczynających przygodę z nauką czytania, jak również mających z tą dziedziną trudności. Ta propozycja oparta jest na używaniu metody sylabowej, która zdaniem autorek jest dla dziecka metodą najprostszą i sprzyja szybkiemu opanowaniu materiału. Metoda sylabowa, zwana również metodą symultaniczno-sekwencyjną oparta jest na wynikach badań neuropsychologicznych, a także poparta doświadczeniami z zakresu terapeutyki oraz logopedii. Jest chętnie stosowana z uwagi na znakomite efekty, które można nią osiągnąć. Nauka przebiega w sposób intuicyjny, ponieważ bazuje ona na naturalnych skłonnościach człowieka używania sylab w aktach mowy. Pierwsza część publikacji zawiera wprowadzające wyrazy trzyliterowe traktowane jako sylabę otwartą wraz ze spółgłoską ( np. do + m, so + k). Drugą część zawiera teksty o zróżnicowanym stopniu trudności, zarówno łatwiejsze jak i trudniejsze. W efekcie używania tej metody słownictwo dziecka zarówno czynne, jak i bierne ulega znacznemu rozszerzeniu. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 Czyt [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej