44014
Książka
W koszyku
Czy kiedykolwiek szukałeś najskuteczniejszych strategii, jak postępować z dzieckiem z ADHD w szkole? W tej książce znajdziesz instrukcje „uszyte na miarę” i gotowe do wykorzystania. Dzięki nim skutecznie poradzisz sobie z 15 rodzajami trudności typowych dla ADHD. Przydzielaj krótkie zadania. Dzięki temu dziecku łatwiej będzie sprostać wyzwaniom i przyswoić nowe umiejętności Graj zespołowo. Do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska! Współpraca z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły usprawni proces edukacyjny Nie karć. Stosuj skuteczne metody, które nie zniechęcą dziecka. Zawsze pamiętaj, że dziecko z ADHD może wykazywać zachowania problemowe, ale NIE JEST dzieckiem problemowym. Donatella Arcangeli – lekarka, neuropsychiatrka dzieci i młodzieży. W pracy klinicznej oraz edukacji pracowników socjalnych, pracowników ochrony zdrowia, a także kadry pedagogicznej koncentruje się na zdrowiu psychicznym w okresie dorastania. Szczególnie interesują ją dzieci z ADHD. Od lat zajmuje się programem Teacher Training dla personelu szkolnego we włoskiej prowincji Bolzano. Zapewnia nauczycielkom i nauczycielom narzędzia do pracy i prowadzenia podopiecznych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub niepełnosprawnych.
Status dostępności:
Biblioteka Jerzmanowice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: ADHD : cosa fare e non, 2020
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: ADHD : cosa fare e non.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [121]-122.
Uwaga dotycząca języka
Tłumaczenie z języka włoskiego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej