Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Jerzmanowice
(1)
Biblioteka Przeginia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Przeginia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wydanie 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 stron : rysunki, wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 429-436
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Jerzmanowice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej