44008
Book
In basket
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
Availability:
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 33 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the Competition irrelevant
General note
Na okładce: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 341-348.
Funding information note
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again